Yleistä
Taitori Vierailijahallinta on toimitiloja tarjoaville yrityksille ja yksittäisille organisaatioille suunnattu palvelu parhaan mahdollisen vierailijakokemuksen varmistamiseksi. Lisäksi palvelun avulla yritys saa tiedon, keitä henkilöitä toimitiloissa liikkuu ja asioi. Vierailijahallinta tukee aulahenkilökuntaa työssään ja sujuvoittaa vierailijan ja tapaamisen järjestäjän välistä kohtaamista.
Vierailijahallinnan palvelukokonaisuus on mahdollista muotoilla asiakkaan tarpeiden ja toivotun vierailijapolun mukaisesti kutsusta ja saapumisohjeista kirjautumiseen ja uloskirjautumisesta vierailijakokemuskyselyyn asti. Vierailijahallinta toimii saumattomasti muiden Taitorin tarjoamien palveluiden kanssa (esim. tilavarausjärjestelmä ja tarjoilutilaukset).
Palvelun elementit
- Vierailijalaite, jolla vieras kirjautuu sisään (ja ulos) itsepalveluna. Asiakas voi tilata erilliset sisään- ja uloskirjauslaitteet.
- Selainpohjainen käyttöliittymä vierailijahallintaan, joka sisältää mm. vierailijanäkymän, massatulostustoiminnot, vieraan kirjaamistyökalut sekä raportoinnin
- QR-koodinlukija, vierailijakortit ja tulostin. Lisäksi saatavilla kamera kasvokuvan ottamista varten.
- Ilmoitus järjestäjälle vieraan saapumisesta
- Yrityksen ilmeen mukaiset räätälöidyt sähköpostikutsut, joka sisältää mm. saapumisohjeet sekä QR-koodin. Kutsussa voidaan käyttää lähettäjänä asiakkaan omaa sähköpostiosoitetta.
- Räätälöidyn vierailijakyselyn automaattinen lähetys vierailun jälkeen
- Rekisterinumeron keräys ilmoittautumisen yhteydessä. Saatavilla myös parkki-integraatio.
- Saatavilla hissi-integraatio, joka tilaa hissin vieraalle automaattisesti oikeaan kerrokseen.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.