Artikkelin sisältö
1. Siirtyminen vanhemmasta käyttöliittymästä uuteen
2. Tilavaraukseen liittyvät kysymykset
3. Kauppaan ja tarjoilutilauksiin liittyvät kysymykset
1. Siirtyminen vanhemmasta käyttöliittymästä uuteen
Haluan siirtyä käyttämään uutta Taitoria. Miten se onnistuu?
Voit siirtyä Taitorin selain- tai mobiilisovelluksella uudelle puolelle klikkaamalla ensin profiilikuvaa ja sitten Uusi Taitori tai menemällä osoitteeseen https://newapp.taitori.fi. Tunnuksesi uudella puolella on sama kuin vanhassakin. Jos organisaatiosi käyttää kirjautumiseen SSO-menetelmää, voi kirjautumisen onnistuminen uudella puolella vaatia organisaatiosi pääkäyttäjältä toimenpiteitä.
Organisaatiomme käyttää kirjautumiseen SSO-menetelmää. Kuinka saamme pääsyn uudistettuun Taitoriin?
Koska uudistettu Taitori toimii aluksi tilapäisessä osoitteessa, tulee SSO-kirjautuminen erikseen sallia osoitteelle https://newapp.taitori.fi Microsoft Azure-järjestelmävalvojan toimesta. Tämän jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan normaalisti organisaatiotunnuksillaan (ks. Kirjaudu sisään SSO-menetelmällä).
Toimiiko uusi sovellus Outlookin puolella?
Uudistunut käyttöliittymä ei ole vielä saatavilla Outlook-laajennuksella, mutta uusi käyttöliittymä tulee korvaamaan vanhan käyttöliittymän myös Outlookin puolella pysyvästi myöhemmin keväällä. Voit toistaiseksi käyttää vanhaa versiota tavalliseen tapaan. Uuteen käyttöliittymään kannattaa kuitenkin jo tutustua selain- tai mobiilisovelluksen puolella osoitteessa https://newapp.taitori.fi.
Käytän sovelluskaupasta ladattua Taitoria. Miten pääsen tutustumaan uuteen käyttöliittymään?
Vaiheittain tapahtuvasta uudistuksesta johtuen sovelluskaupasta ladattu Taitori avautuu vielä automaattisesti vanhempaan Taitorin versioon, mutta uudelle puolelle pääsee tutustumaan profiili-ikonin takaa.
Milloin uusi käyttöliittymä korvaa vanhan lopullisesti?
Jotta käyttäjämme voisivat tutustua uuteen käyttöliittymään rauhassa, ovat uusi ja vanha versio alkuun rinnakkain käytössä eli uudistus tapahtuu vaiheittain. Uudistunut Taitorin käyttöliittymä tulee korvaamaan vanhemman version myöhemmin keväällä tutussa https://app.taitori.fi -osoitteessa sekä Taitori Smart Office Outlook-laajennuksessa (add-in). Tällöin myös väliaikainen https://newapp.taitori.fi -osoite poistuu käytöstä. Tulemme tiedottamaan ajankohdasta tarkemmin myöhemmin.
Mistä löydän ohjeita uuteen käyttöliittymään?
Löydät uudistuneen käyttöliittymän selain- ja mobiiliversion ohjeet täältä. Lisäksi sovelluksesta löytyvä Ohje-painike sekä Taitorin asiakaspalvelu ovat käyttäjän tukena. Mikäli toivotte Taitoriin lisäohjeistusta tai erillistä koulutusta, voitte olla yhteydessä Taitorin asiakaspalveluun sähköpostitse support@taitori.fi.
2. Tilavaraukseen liittyvät kysymykset
Siirtyvätkö Taitorin vanhalla puolelle tehdyt varaukset automaattisesti uudistuneeseen Taitoriin?
Kyllä. Varaukset siirtyvät automaattisesti vanhasta uuteen. Myös uudella käyttöliittymällä tehtyjä varauksia voi hallita ja tarkastella vanhan version puolella.
3. Kauppaan ja tarjoilutilauksiin liittyvät kysymykset
En löydä enää Tilaa tuotteita -painiketta etusivulta tai valikosta. Kuinka pääsen tilaamaan tarjoilut?
Uudistuneessa Taitorissa varattavat tilat sekä tuoteluettelot on kaikki tuotu samalle Selaa-sivulle. Löydät myyntiluettelot helpoiten käyttämällä pikavalintaa Ravintolat tai Kaupat. Klikkaa haluamasi myyntiluettelon kohdalla Tilaamaan, niin pääset tekemään tilauksen. Voit tehdä tilauksia tilavarauksen yhteydessä normaaliin tapaan.
Siirtyvätkö Taitorin vanhalla puolelle tehdyt tilaukset automaattisesti uudistuneeseen Taitoriin?
Kyllä. Tilaukset siirtyvät automaattisesti vanhasta uuteen. Myös uudella käyttöliittymällä tehtyjä tilauksia voi hallita ja tarkastella vanhan version puolella.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.